zaterdag 3 januari 2015

Mogelijkheden

Ik ga twee keer per week een café in om te schrijven, omdat ik dat een aantrekkelijk idee vind van Edward van den Vendel.
Ik schrijf ook mijn sportactiviteiten en prestaties op á la Dolf Jansen. Nu beginnen.
Ik ga de film de Bucketlist bekijken en start met mijn eigen lijst to do.
Ik stap vaker uit mijn comfortzone, bij deze dus.
Ik houd een agenda bij, dat mag ik dus wel agenderen.
Mijn haat liefde verhouding met sociale media blijft bestaan, omdat ik me dat zo voorstel.
Ik schrijf dit jaar een boek en ik meen het echt.
Ik geef workshops voor de week van de poëzie en doe er alles aan ze vol te krijgen
Ik ga me verdiepen in Chi-running, maar nadat ik dit heb afgemaakt. Of iets later.
Misschien is het beter om me er niet in te verdiepen.
Obstacle-runs en Mudmasters zijn een hype, maar wel een leuke.
Nu ik een motor heb gekocht, moet ik wel gaan (s)toeren.
Ik zorg dat ik genoeg buiten kom, dus zeg ik vaker nee tegen.....
Alles draait om vriendschap en compassie.
Ik ga me inzetten voor een goed doel, maar dan moet ik wel werken aan prioriteit nummer 1.
Ik leer keuzes maken..... Of niet. Ja toch.










1 opmerking: